Начальник управління Держенергонагляду у Дніпропетровській області Володимир Яровий закликав належним чином поставитися до підготовки джерел теплової енергії до роботи в опалювальний період 2021/22 років.
Місцеві громади повинні дотримуватись вимог Правил, затверджених спільним наказом Міністерства палива та енергетики України і Міністерства з питань ЖКГ № 620/378 від 10.12.2008 р. Згідно цього документу територіальні громади мають:
- затвердити плани організаційно-технічних заходів з підготовки теплових господарств;
- розробити графіки проведення профілактичних робіт, ремонтів та заміни устаткування;
- забезпечити укладання на наступний опалювальний період договорів на постачання палива, електро- та водопостачання;
- розробити графіки обмеження відпуску тепла у разі обмеження постачання паливно-енергетичних ресурсів в умовах надзвичайної ситуації та техногенних порушень;
- уточнити приєднані теплові навантаження;
- виконати гідравлічні випробування котлів, тепловикористальних установок, теплових мереж, систем опалення та ГВП власних об’єктів на щільність та міцність, провести їх промивку;
- привести у справний технічний стан обладнання теплопунктів, вузлів обліку теплової енергії та автоматики;
- укомплектувати відповідні підрозділи обслуговуючим персоналом, провести його навчання та перевірку знань, а також протиаварійні тренування;
- забезпечити робочі місця виробничого персоналу оперативною та технічною документацією;
- провести перевірку готовності тепломереж до роботи в опалювальний період за участю представників Держенергонагляду у встановлені терміни.
Володимир Яровий також доручив заздалегідь повідомити територіальний орган Держенергонагляду щодо термінів роботи комісії з визначення стану готовності підпорядкованих теплових господарств до роботи в опалювальний період. І в разі потреби закликав звертатися до інспекторів підпорядкованого йому управління для огляду (оцінки) технічного стану енергетичного устаткування з метою надання рекомендацій по визначенню оптимальних обсягів ремонтних та профілактичних робіт.